پیش بینی های عجیب در کارتون سیمپسون

ویروس ابولا

هفده سال پیش از همه‌گیری ویروس ابولا، درباره آن در کارتون سیمپسون ها صحبت شد. در یکی از صحنه‌ها کتابی با عنوان :جورج کنجکاو و ویروس ابولا» به نمایش در آمد.

بحران مالی یونان

در قسمت سال ۲۰۱۲ هومر به یک نشست خبری تلویزیونی به عنوان میهمان دعوت شد. در زیرنویس اخبار عبارت «اروپا یونان را در سایت ebay به فروش می‌رساند» نوشته شده است. هرچند هیچ‌گاه اروپا یک کشور را به صورت آنلاین نفروخت اما سه سال بعد و در سال ۲۰۱۵، یونان اولین کشوری بود که وارد بحران مالی گسترده شد.

پیش بینی های عجیب در کارتون سیمپسون

سکانس سریال گیم آو ترونز

بسیاری از افراد با پیش‌بینی قسمت آخر فصل هشتم سریال گیم آو ترونز – Game of Thrones شگفت زده شدند. این قسمت دقیقا مشابه با کارتون سیمپسون ها ساخته شد و تقریبا این قسمت یک اسپویل برای این سریال محبوب به شمار می‌رود.

کارتون سیمپسون

دیزنی ۲۰th Century Fox را می‌خرد

در سال ۱۹۹۸ سازندگان کارتون سیمپسون ها هومر را در حال طراحی یک تبلیغات برای شرکت قرن بیستم فاکس نشان می‌دهد. در همین قسمت پوستری روی دیوار مقر اصلی به چشم می‌خورد که زیر آن نوشته شده «بخشی از کمپانی والت دیزنی». ۱۹ سال بعد دیزنی با مبلغ ۵۲.۴ میلیارد دلار شرکت قرن بیستم فاکس را به طور رسمی خریداری کرد.

ریاست جمهوری دونالد ترامپ
در سال ۲۰۰۰ و درست ۱۶ سال پیش از انتخابات رسمی ریاست جمهوری، سیمپسون‌ها پیش‌بینی کردند دونالد ترامپ برای انتخابات رییس جمهوری کاندید خواهد شد و حتی پیش‌بینی آن‌ها برای برنده شدن او درست از آب در آمد. هنوز برای اثبات درستی تصویر بالا کمی زمان داریم تا ببینیم آیا واقعا کاملا هریس درباره بودجه کشور چنین جمله‌ای را خواهد گفت یا خیر.

درباره admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *